Helpdesk: Luni - Vineri 10:00 - 17:00
[email protected]
Contact
Fixshop logo
0
0 Lei

Over 1000 reviews

Vânzări corporate

La FixShop suntem specializați în vânzarea de piese de schimb pentru telefoane mobile, dispozitive inteligente, trotinete electrice, aspiratoare robotizate, electronice mici, unelte, accesorii și dispozitive recondiționate (în principal smartphone-uri și căști Apple). În prezent, operăm mai multe e-shop-uri pe piața europeană (SK, CZ, DE, AT, HU, SI, HR, RO, FR, GR, EU, PL) și ne extindem treptat prezența în alte țări. Avem mai multe magazine de vânzare cu amănuntul în Slovacia. 

Sunteți interesat de mai multe informații despre cooperare? Completați formularul B2B de mai jos și deveniți un FixPartner.

 

În calitate de FixPartner veți primi:

 

 

 

 

 

Categorii de prețuri FixPartner*

Categoria Cifra de afaceri lunară Valoarea reducerii**
B2C 0 Lei 0 %
Start Partner 2 050 Lei 12 %
Pro Partner 4 100 Lei 20 %
Elite Partner Individual 24 %

*Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări în modul de stabilire a categoriilor de prețuri.
**Suma reducerii nu este calculată din prețul total al produsului, ci din marja produsului. Prin urmare, valoarea reducerii este doar o medie și este diferită pentru fiecare produs.

 

Reguli pentru obținerea categoriei de preț redus

Prețul cu ridicata depinde de cifra dumneavoastră de afaceri. Pentru a menține un sistem echitabil și transparent, trebuie respectate următoarele condiții:

  • Facturi emise fără note de credit (nu se includ retururile și comenzile nerevendicate).
  • Prețul cifrei de afaceri nu include costurile de expediere.
  • Nivelul categoriei de preț este evaluat în funcție de cifra de afaceri trimestrială fără TVA pentru trimestrul precedent. Controlul este efectuat trimestrial, întotdeauna în prima săptămână a fiecărui trimestru (ianuarie, aprilie, iulie, octombrie).
  • Fiecare nou FixPartner primește un beneficiu pentru început, și anume categoria "Pro Partner", care este valabilă până în trimestrul următor. Este necesară o cifră de afaceri regulată pentru a menține sau a trece la o categorie de preț superioară.

 

500+

Parteneri en-gros mulțumiți

1 000 000+

Comenzi expediate

10 000+

Piese de schimb în stoc

23 000+

Articole

Beneficii pentru partenerii FixPartners

 

Transporturi

Partenerii noștri de transport, cu care avem un acord de cooperare, pot livra expedierile în termen de 2-3 zile. Data de livrare este doar aproximativă. Niciun transportator nu poate garanta 100% livrarea expedierilor în termen de 2-3 zile.

Comenzile primite până la ora 13:00 sunt expediate în aceeași zi dacă mărfurile sunt în stoc, plătite sau ramburs la livrare.

Pentru mai multe informații privind prețurile și viteza de livrare, vă rugăm să vizitați secțiunea Livrare.

 

Reclamații

Toate reclamațiile pentru FixPartners sunt procesate cu prioritate.
Ai nevoie să reclami un produs pe care l-ai cumpărat de la noi? Depune reclamația online prin profilul tău, în secțiunea Istoric comenzi. Vezi/Citește procedura Cum să depui o reclamație online (Blog în limba engleză), pe care am pregătit-o pentru tine.

Vă rugăm să respectați întotdeauna condițiile noastre de reclamație. Dacă aveți alte întrebări referitoare la reclamații, contactați-ne prin e-mail la [email protected].

 

 

Aveți nevoie de mai multe informații?

Nu ezitați să ne contactați:

  • E-mail[email protected]
  • Chat online (în dreapta jos a site-ului)
  • Asistență clienți:
    • Luni - vineri, între orele 9:00 - 16:00

Sunteți interesat de o cooperare cu ridicata? Vă rugăm să completați formularul B2B.

Persoana responsabilă vă va contacta apoi pentru a vă comunica următorii pași. Vă rugăm să includeți în mesajul dumneavoastră cifra de afaceri lunară preconizată.

FAQ

Oricine poate deveni FixPartner. Trebuie doar să ne contactați prin intermediul formularului B2B.

Avem toate calitățile de piese de schimb disponibile, de la Genuine/Service Pack, FixPremium, Refurbished și altele.
Pentru mai multe informații despre calitate, consultați secțiunea Standarde de calitate pentru piesele de schimb.

Stabilim categoriile de prețuri în funcție de cifra de afaceri din trimestrul precedent. Cu cât cifra de afaceri este mai mare, cu atât reducerea este mai mare.

Puteți calcula valoarea reducerii pe baza cifrei de afaceri trimestriale minus orice articole returnate sau nerevendicate.

Puteți găsi categoria de preț în tabel care corespunde rezultatului dvs.

Viteza de livrare depinde de transportator. Partenerii noștri de transport, cu care avem un acord de cooperare, pot livra expedierile în termen de 2-3 zile. Data de livrare este doar aproximativă. Niciun transportator nu poate garanta 100% livrarea expedierilor în termen de 2-3 zile.

Pentru mai multe informații despre preț și viteza de livrare, vă rugăm să consultați secțiunea noastră Livrare.

Deoarece avem mai mulți transportatori, prețurile variază. Puteți găsi lista de prețuri de transport pe site-ul nostru web, în secțiunea Livrare.

În cazul în care există o problemă cu comanda dvs. sau o reclamație, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected]

Vă rugăm să includeți numărul comenzii sau al reclamației dumneavoastră în linia de subiect.

Da, acest lucru este valabil și pentru clienții comerciali. Prin lege, puteți returna bunurile în termen de 14 zile de la cumpărare. Bunurile trebuie returnate în stare intactă și în ambalajul original.

Toate informațiile privind modul de returnare a bunurilor sunt enumerate în secțiunea Reclamații

Am enumerat toate informațiile în secțiunea Reclamații.
Dacă nu sunteți lămurit cu privire la o reclamație, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Trecând pe verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii