Tastați ce căutați
Nici un rezultat găsit.
Ai pricepere în repararea smartphone-urilor, tabletelor, laptopurilor sau a oricărei alte electronice? Schimbarea bateriei, a ecranului sau a altor componente nu îți sunt străine? Alătură-te nouă și devino Fix-Handyman.
Depinde doar de tine cât timp îți dedici reparațiilor. Credem că te va încânta tot mai mult. În tabel este prezentat un exemplu despre cât poți câștiga pentru servisarea unui dispozitiv.
*Este vorba despre prețul nostru de vânzare cu TVA la data publicării, dar vei primi o reducere în funcție de volumul de vânzări lunar. **Prețul pentru operațiunile de service la FixServis.
Profitul tău depinde de volumul de vânzări lunar și de prețul pentru operațiunile de service. Cu cât comanzi și repari mai mult, cu atât vei câștiga mai mult.
Fix-Handyman nureprezintă o ofertă de angajare. Fix-Handyman nu este nici măcar o ofertă pentru un loc de muncă temporar în care vă plătim XY euro pe oră. Este o ofertă pentru o cooperare echitabilă în sectorul serviciilor. Puteți să o vedeți ca pe un program de loialitate.
Înălțimea prețurilor mai avantajoase depinde de cifra de afaceri lunară. Fiecare Fix-Handyman nou va beneficia inițial de categoria de preț D, valabilă până la sfârșitul trimestrului următor. Pentru menținerea sau trecerea la o categorie de preț mai mare, sunt necesare cifre de afaceri regulate.
**Procentul de reducere nu este calculat din prețul total al produsului, ci din marja de profit a produsului. De aceea, procentul de reducere este doar mediu și poate varia pentru fiecare produs. Neînzădrăznim dreptul de a face orice modificări în metodologia de stabilire a categoriilor de prețuri.
Orice altceva depinde de dumneavoastră. Reparațiile nu sunt făcute de noi (în magazinele noastre) și oricum nu pe cheltuiala noastră.
Aceasta nu este o activitate temporară sau alt tip de publicitate a unui loc de muncă, adică nu semnați un contract de muncă cu FixShop.
Noi suntem doar un furnizor de piese de schimb pentru dumneavoastră la prețuri mai competitive. Orice altceva este pe cheltuiala dumneavoastră. Se înțelege că îți cauți singur comenzile/clientii. Nu îți vom trimite dispozitive pentru reparat. Efectuați reparațiile pe cheltuiala dvs. în propriile dvs. spații.
Este un tehnician de service care desfășoară o activitate independentă. Fii tu student, pasionat de electronică sau reparator local, poți achiziționa piese de schimb, unelte sau accesorii la prețuri mai avantajoase.
RECOMANDĂ: Folosiți rețelele de socializare - TikTok, Instagram, Facebook și altele pentru vizibilitatea dumneavoastră. De asemenea, puteți oferi servicii pe portaluri de bazar, furnizori de anuare online, furnizori de servicii sau grupuri de socializare.
FIX-HANDYMAN POATE FI ORICINE!
Îți vom trimite informații detaliate prin e-mail.
Fix-Handyman poate deveni oricine.
Avem disponibile toate calitățile pieselor de schimb de la Genuine Service Pack, FixPremium, Refurbished și altele. Informații detaliate despre calitățile pieselor de schimb pot fi găsite în secțiunea Standard de calitate pentru piese de schimb.
Ulterior, vom activa prețurile mai bune pe contul tău, care vor fi vizibile în decurs de 2 zile lucrătoare. În următoarea ta comandă, vei avea acces la prețuri mai avantajoase. În plus, îți vom include gratuit o carte de plastic.
Nu, nu oferim această opțiune pentru Fix-Handyman.
Puteți calcula valoarea reducerii pe baza cifrei de afaceri trimestriale, minus expedierile returnate sau neprimite. Nu uitați să scădeți și costul transportului.
Nivelul de prețuri îl veți găsi în tabelul care corespunde rezultatului dvs.
Viteza de livrare a produsului depinde de transportator. Marfa aflată în stoc este livrată de transportatori, în mod standard, în 24 de ore.
Deoarece avem mai mulți transportatori, prețurile sunt diferite. Tarifele de transport le puteți găsi pe pagina noastră în secțiunea Livrare.
În cazul în care întâmpinați o problemă cu comanda sau reclamația dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la b2b@fixshop.eu
Vă rugăm să menționați numărul comenzii sau al reclamației în subiect.
Da, aceasta se aplică și pentru clienții corporate. Conform legii, este posibil să returnați produsul în termen de 14 zile de la achiziționare. Produsul trebuie returnat în stare intactă și în ambalajul original.
Toate informațiile referitoare la procedura de returnare a produsului sunt disponibile în secțiunea Reclamații.
Toate informațiile referitoare la procedura de returnare a produsului sunt disponibile în secțiunea Reclamații. Dacă aveți nelămuriri cu privire la o reclamație, vă rugăm să ne contactați la adresa de email eshop@fix-shop.ro.
Actualizat: 15.5.2024
Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.
Înscrieți-vă pentru a primi periodic informații despre reduceri și noutăți din oferta noastră. În același timp, prin trimiterea acestui formular, confirm că am peste 16 ani
Sunt de acord cu trimiterea newsletter-ului
Cos de cumparaturi
Subtotal
cu TVA
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența online. Mai multe informații