Helpdesk: Luni - Vineri 10:00 - 17:00
info@fix-shop.ro
Contact
Fixshop logo
0
0 Lei

Termeni și condiții

Termenii și condițiile generale ale iFix s.r.o.

Aceste termeii și condiții, și de reclamație reglementează drepturile și obligațiile părților contractante care decurg din contractul de cumpărare încheiat între vânzător, care este iFix, sro, cu sediul social la Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, Numărul de identificare: 47019948, Ltd. , Inserația nr. 87860 / B (denumit în continuare „vânzătorul”) și cumpărătorul, al cărui obiect este cumpărarea și vânzarea de bunuri pe site-ul web de comerț electronic al vânzătorului.

Date de contact ale vânzătorului:
iFix s.r.o., cu sediul social la adresa Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, IČO: 47019948, înscrisă în Registrul Comercial al Judecătoriei Bratislava I Secțiunea: Sro, Inserția nr. 87860 / B

  • DIČ (VAT): 2023719379
  • IČ DPH (VAT ID): SK2023719379
  • Funcțional: iFix s.r.o.
  • Telefon: +40 31 631 2690
  • E-mail: info@fix-shop.ro
  • Autoritatea de supraveghere:
  • Inspecția comercială slovacă (SOI)
  • Inspectoratul SOI pentru regiunea Bratislava
  • Bajkalská 21 / A, P. O. CUTIE nr. 5, 820 07 Bratislava
  • departamentul de supraveghere
  • tel. Nr.: 02/58272 172, 02/58272 104 Nr. Fax: 02/58272 170
  • http://www.soi.sk
  • http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Acești termeni și condiții de activitate, astfel cum au fost modificate în ziua încheierii contractului de cumpărare, fac parte integrantă din contractul de cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un acord de cumpărare scris în care sunt de acord asupra condițiilor care se abat de la aceste condiții comerciale și de reclamație, prevederile contractului de cumpărare vor avea prioritate asupra acestor condiții comerciale și de reclamație. Condițiile convenite în acest mod nu trebuie să fie în conflict cu alte reglementări legale (scurtarea termenului de returnare a bunurilor, perioada de garanție etc.)

Prețul de achiziție pentru bunurile afișate pe orice site de comerț electronic operat de vânzător include, de asemenea, taxa pe valoarea adăugată în suma prevăzută de reglementarea legală valabilă a Republicii Slovace și nu include prețul pentru transportul de bunuri sau alte servicii opționale . 

Toate acțiunile sunt valabile până la epuizarea stocurilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a ajusta în orice moment prețul bunurilor listate pe orice site de comerț electronic operat de vânzător. Modificarea prețului bunurilor nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea prețului, indiferent de faptul că bunurile nu au fost încă livrate.

În cazul în care vânzătorul nu își respectă obligațiile stabilite în legislația aplicabilă a Republicii Slovace sau a Comunități Europene sau în acești termeni și condiții, cumpărătorul își poate exercita dreptul împotriva vânzătorului prin intermediul instanței competente.

Mod de încheiere a contractului de cumpărare

2.1. Propunerea de încheiere a contractului de cumpărare este trimisă de cumpărător vânzătorului sub forma unui formular completat și trimis pe site-ul vânzătorului, care a trimis o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare, al cărui subiect este transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor marcate de cumpărător la prețul de cumpărare și în condițiile specificate în această comandă (denumită în continuare „comandă”).

2.2. În urma trimiterii comenzii, cumpărătorul va primi la adresa sa de e-mail o notificare executată automat de primire a comenzii în sistemul electronic al vânzătorului (în continuare „confirmarea livrării comenzii”). Dacă este necesar, toate celelalte informații referitoare la comanda sa pot fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.

2.3. Confirmarea de livrare conține informații că comanda a fost livrată vânzătorului, dar nu este o acceptare a propunerii de a încheia un contract de cumpărare.

2.4. Vânzătorul va trimite apoi la adresa de e-mail a cumpărătorului informații cu privire la acceptarea comenzii cumpărătorului (denumită în continuare „acceptarea comenzii”). Acceptarea comenzii conține informații despre numele și specificațiile bunurilor, a căror vânzare face obiectul contractului de cumpărare, precum și informații despre prețul bunurilor și / sau alte servicii, informații despre timpul de livrare preconizat al măbunurilor , denumirea și informațiile despre locul de livrare a bunurilor. preț, condiții, metodă și data transportului bunurilor la locul de livrare convenit al bunurilor pentru cumpărător, detalii despre vânzător (denumirea comercială, sediul social, numărul CUI, numărul de înregistrare în registrul comerțului etc.) sau alte informații necesare.

2.5. Contractul de cumpărare se încheie livrând acceptarea comenzii în formă electronică sau scrisă cumpărătorului.

2.6. Înainte de a trimite comanda, vânzătorul a informat cumpărătorul despre informațiile precontractuale referitoare la reclamație, plată, afaceri, transport și alte condiții într-un mod clar, neechivoc, ușor de înțeles și de neînlocuit prin:

2.6.1. caracteristicile principale ale bunurilor sau natura serviciului în măsura adecvată mijloacelor de comunicare utilizate și bunurile sau serviciile de pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului,

2.6.2. informați despre numele comercial și sediul social al vânzătorului pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în art. 1 a acestor teremenii și condiți comerciale și de  reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului

2.6.3. pe numărul de telefon al vânzătorului și pe alte date care sunt importante pentru contactul cumpărătorului cu vânzătorul, în special adresa sa de e-mail și numărul de fax, dacă acesta le-a informat pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în art. 1 a acestor teremenii și condiți comerciale și de  reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului

2.6.4. informat despre adresa vânzătorului la care cumpărătorul poate depune o reclamație cu privire la bunuri sau servicii, poate depune plăngere în art. 1 a acestor teremenii și condiți comerciale și de  reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului

2.6.5. asupra prețului total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe sau, având în vedere natura bunurilor sau serviciilor, prețul nu poate fi stabilit în mod rezonabil în avans, modul în care este calculat, precum și transportul , livrare, poștă și alte costuri și taxe sau, dacă aceste costuri și taxe nu pot fi stabilite în prealabil cu privire la faptul că cumpărătorul va fi obligat să le plătească, este informat de către vânzătorul pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic,

2.6.6. cu privire la condițiile de plată, condițiile de livrare, perioada în care vânzătorul se angajează să livreze bunurile sau să furnizeze serviciul, informații despre procedurile de aplicare și tratare a reclamațiilor, nemulțumiri și sugestii a informat cumpărătorul în articolele relevante ale acestor termeni și condiții, care se află pe sub-pagina relevantă de comerț electronic al vânzătorului,

2.6.7. despre informații despre dreptul cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare, despre condițiile, perioada și procedura de exercitare a dreptului de retragere din contractul informat la art. 10 dintre aceste condiții comerciale și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.8. informați despre furnizarea unui formular de retragere din contractul de cumpărare în art. 10 și în anexa la aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului; vânzătorul a furnizat, de asemenea, formularul de retragere din contractul de cumpărare din anexa la acești termeni și condiții și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului

2.6.9. cu privire la informația că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, va suporta costurile asociate returnării bunurilor către vânzător în temeiul articolului 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și la modificarea anumitor legi

v (denumit în continuare „Actul privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță”) și, dacă retrage din contractul de cumpărare, și costurile de returnare a bunurilor, care, din cauza naturii lor, nu pot fi returnate prin poștă informată la art. 10 dintre aceste condiții comerciale și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.10. cu privire la obligația cumpărătorului de a plăti vânzătorului prețul pentru performanța efectiv furnizată în conformitate cu § 10 alin. 5 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de servicii după ce a acordat vânzătorului consimțământul explicit în conformitate cu § 4 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, A informatat la art. 10 dintre aceste condiții comerciale și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.11. privind circumstanțele în care cumpărătorul își pierde dreptul de a se retrage din contractul informat la art. 10 dintre aceste condiții comerciale și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.12. cu privire la instrucțiunile privind răspunderea vânzătorului pentru defecte de bunuri sau servicii în conformitate cu art. § 622 și 623 din Codul civil informate la art. 8 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.13. cu privire la existența și detaliile garanției furnizate de producător sau vânzător în conformitate cu principii mai stricte decât cele prevăzute la art. § 502 din Codul civil, dacă este furnizat de producător sau vânzător, precum și informații despre existența și condițiile de asistență și serviciile furnizate cumpărătorului după vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii, dacă o astfel de asistență este furnizată pe pagina catalogului comerțului electronic al vânzătorului și art. 9 dintre aceste condiții comerciale și de reclamație, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.14. existența codurilor de conduită relevante pe care vânzătorul s-a angajat să le respecte și modul în care cumpărătorul poate să le cunoască sau să obțină formularea acestora pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului;

2.6.15. durata contractului, în cazul unui contract pe durată determinată; în cazul unui contract încheiat pe o perioadă nedeterminată sau în cazul unui contract pentru care valabilitatea acestuia este prelungită automat, el a informat, de asemenea, despre condițiile de reziliere a contractului pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului și a acestora termenii și condițiile, care se află pe subpagina relevantă a electronicii afacerii vânzătorului,

2.6.16. cu privire la durata minimă a obligațiilor cumpărătorului care decurg din contractul de cumpărare, dacă contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru cumpărător pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic a vânzătorului,

02.06.17 asupra obligației cumpărătorului de a plăti un avans sau de a furniza o altă garanție financiară la cererea vânzătorului și condițiile care se aplică furnizării acestuia, în cazul în care contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru cumpărător pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic și în aceste termenii și condițiile, care se află pe sub-pagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.18. despre funcționalitate, inclusiv măsurile de protecție tehnică aplicabile pentru securizarea conținutului electronic, dacă este cazul, informate pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina relevantă a e-vânzătorului comerţ,

2.6.19. privind compatibilitatea conținutului electronic cu hardware-ul și software-ul pe care vânzătorul îl cunoaște sau despre care se așteaptă în mod rezonabil să cunoască, dacă este cazul, a informat pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic a vânzătorului și în acești termeni și condiții, care se află pe subpagina de comerț electronic relevantă vânzătorul,

2.6.20. cu privire la posibilitatea și condițiile de soluționare extrajudiciară a litigiilor prin sistemul de soluționare alternativă a litigiilor, în cazul în care vânzătorul s-a angajat să utilizeze acest sistem, a informat pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care sunt situat pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.21. cu privire la acțiunile necesare încheierii contractului de cumpărare prin descrierea acestor acțiuni necesare în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.22. că contractul de cumpărare va fi stocat în format electronic la vânzător și este disponibil cumpărătorului după ce acesta îl solicită în scris pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții, care sunt situate în subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,

2.6.23. că limba oferită pentru încheierea contractului este limba slovacă a informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului

2.7. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind plata taxelor suplimentare sau a altor costuri conform punctului 2.6. litera e) aceste condiții comerciale și de reclamație sau costurile de returnare a bunurilor în conformitate cu punctul 2.6. litera i) din aceste condiții comerciale și de reclamație, cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.

Drepturile și obligațiile vânzătorului

3.1. Vânzătorul este obligat să:

3.2. să livreze cumpărătorului, pe baza unei comenzi confirmate prin acceptare, în cantitatea, calitatea și timpul convenite și să le ambaleze sau să le echipeze pentru transport în maniera necesară păstrării și protecției lor,

3.3. să se asigure că bunurile livrate respectă reglementările legale valabile din Republica Slovacă,

3.4. imediat după încheierea contractului de cumpărare, dar cel târziu împreună cu livrarea bunurilor pentru a oferi cumpărătorului o confirmare a încheierii contractului de cumpărare pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail. Certificatul trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 2.6. inclusiv formularul de retragere din contractul de cumpărare.

3.5. să predea cumpărătorului cel târziu împreună cu bunurile în formă scrisă sau electronică toate documentele necesare preluării și utilizării bunurilor și a altor documente prevăzute de reglementările legale valabile din Republica Slovacă (instrucțiuni în limba slovacă, card de garanție, nota de livrare, document fiscal).

3.6. Vânzătorul are dreptul la plata corespunzătoare și la timp a prețului de cumpărare de la cumpărător pentru bunurile livrate.

3.7. Dacă din cauza vânzării stocului sau a indisponibilității bunurilor, vânzătorul nu este în măsură să livreze bunurile cumpărătorului în perioada convenită în contractul de cumpărare sau determinată de acești termeni și condiții sau la prețul de achiziție convenit, vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o performanță înlocuitoare sau anulează comanda). Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare sau poate anula comanda prin livrarea unui e-mail. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul va returna prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data livrării e-mailului de retragerea din contractul de cumpărare sau anularea comenzii către cumpărător pe contul desemnat de acesta, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Dacă cumpărătorul nu acceptă performanța de înlocuire oferită de vânzător sau se retrage din contractul de cumpărare într-un termen rezonabil, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și dacă cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul este obligat să restituie prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta.în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contractul de cumpărare către cumpărător.

Drepturile și obligațiile cumpărătorului

4.1. Cumpărătorul a fost informat de către vânzător că o parte din comandă este obligația de a plăti prețul.

4.2. Cumpărătorul este obligat să:

4.3. Preia bunurile comandate și livrate,

4.4. să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în termenul stabilit, inclusiv costul de livrare a bunurilor,

4.5. confirmați în bonul de livrare primirea bunurilor prin semnătura acestuia sau prin semnătura persoanei autorizate de acesta.

4.6. Cumpărătorul are dreptul de a livra bunurile în cantitate, calitate, dată și loc convenite de părți.

4.7. Cumpărătorul este obligat să verifice bunurilor după primirea de la transportator sau la sucursală și, în cazul bunurilor deteriorate, să raporteze situația fie prin telefon, fie prin e-mail în cel mult 24 de ore de la primirea comenzii. În caz contrar, orice reclamație sau retragere din contract va fi respinsă de către vânzător.

Condiții de livrare și plată

5.1. Valabilitatea obișnuită a bunurilor cu data expedierii acestora este indicată pentru fiecare produs pe site-ul de comerț electronic.

5.2. Cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul au convenit altfel în contractul de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunul cumpărătorului fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra bunul  în termenul prevăzut în prima teză, cumpărătorul îl va invita să livreze articolul în termenul suplimentar rezonabil prevăzut de acesta. În cazul în care vânzătorul nu livrează bunul chiar și în acest termen rezonabil suplimentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

5.3. Vânzătorul este îndreptățit să invite cumpărătorul să preia bunurile chiar înainte de expirarea perioadei de livrare convenite în contractul de cumpărare.

5.4. Este posibil ca afișarea color a produselor pe monitor să nu se potrivească exact cu nuanțele de culoare reale,cum le va cumpărătorul percepe. Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului afișajului, resp. dispozitivului de afișare utilizat.

5.5. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la locul în care vânzătorul sau reprezentantul său este autorizat să livreze bunurile și cumpărătorul a fost de acord în contractul de cumpărare sau în alt mod înainte de livrarea bunurilor (denumit în continuare „Locul”). Cumpărătorul este obligat să preia bunurile în intervalul de timp în care vânzătorul sau reprezentantul său este utorizat să livreze bunurile și cumpărătorul a fost de acord în contractul de cumpărare sau în alt mod înainte de livrarea bunurilor (denumit în continuare „Interval de timp”) ).

5.6. În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului la Loc și în intervalul de timp, cumpărătorul este obligat să preia bunurile

5.7. Dacă cumpărătorul nu preia marfa, chiar dacă vânzătorul i-a livrat-o la Loc și în Timpul stabilit, sau dacă marfa este depozitată într-un loc desemnat și cumpărătorul nu o preia fără o retragere scrisă prealabilă din contractul de vânzare în Timpul stabilit, vânzătorul are dreptul la despăgubire pentru daunele suferite în cuantumul costurilor reale de livrare a mărfii la Loc. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului daunele în cuantumul costurilor reale de livrare a mărfii la Loc, la cererea vânzătorului; dacă cumpărătorul insistă pentru re-livrarea mărfii, re-livrarea mărfii la Loc se va realiza doar după plata costurilor reale de livrare a mărfii la Loc.

Conform legilor slovace, avem dreptul la compensarea daunelor suferite în valoarea costurilor reale conform prevederilor:

§ 52 alin. 2 din Codul civil: "Prevederile privind contractele de consum, precum și toate celelalte prevederi care reglementează relațiile juridice în care un consumator este parte, se aplică întotdeauna dacă este în beneficiul părții contractuale care este consumator. Înțelegerile contractuale diferite sau aranjamentele, conținutul sau scopul cărora este să ocolească această prevedere, sunt nule. În toate relațiile juridice în care un consumator este parte, se aplică întotdeauna prevederile Codului civil, chiar dacă ar trebui să se aplice în mod obișnuit norme de drept comercial."

§ 53 alin. 1 din Codul civil: "Contractele de consum nu trebuie să conțină prevederi care cauzează un dezechilibru semnificativ în drepturile și obligațiile părților contractante în detrimentul consumatorului (denumit în continuare „condiție inacceptabilă”). Aceasta nu se aplică în cazul condițiilor contractuale referitoare la obiectul principal al prestării și adecvarea prețului, în măsura în care aceste condiții contractuale sunt exprimate clar, distinct și inteligibil sau dacă condițiile inacceptabile au fost negociate individual."

§ 53 alin. 4 litera k) din Codul civil: "Ca condiții inacceptabile menționate în contractul de consum, sunt considerate în special prevederi care solicită consumatorului, care nu a îndeplinit obligația sa, să plătească o sumă excesiv de mare ca penalitate asociată cu neîndeplinirea obligației sale."

Pretul de cumparare

6.1. Prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător este menționat în acceptarea comenzii (denumit în continuare „prețul de cumpărare”). În cazul în care prețul de cumpărare indicat în confirmarea livrării comenzii este mai mare decât prețul pentru bunuri identice menționate în oferta de comerț electronic în momentul trimiterii comenzii către cumpărător, vânzătorul va transmite cumpărătorului un mesaj electronic informând despre ofertă a unui nou preț de cumpărare în altă sumă.nou contract de cumpărare, pe care cumpărătorul trebuie să îl confirme în mod explicit prin e-mail sau în scris pentru a încheia valabil contractul de cumpărare.

6.2. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție, inclusiv costul livrării bunurilor în numerar, respectiv. prin card de plată la colectarea personală a bunurilor, ramburs la locul de livrare a bunurilor sau prin transfer non-numerar în contul vânzătorului specificat în acceptarea comenzii sau pe site-ul vânzătorului în momentul înainte de preluarea bunurilor.

6.3. În cazul în care cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de achiziție prin transfer fără numerar, ziua plății este considerată a fi ziua în care întregul preț de achiziție a fost creditat în contul vânzătorului.

6.4. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în perioada conform contractului de cumpărare, dar nu mai târziu de momentul preluării bunurilor.

6.5. În cazul în care Cumpărătorul nu plătește Vânzătorului prețul total de achiziție până la livrarea bunurilor la Loc și părțile nu au fost de acord să plătească în rate prețul de achiziție pentru bunuri, Vânzătorul are dreptul să refuze livrarea bunurilor cumpărătorului.

6.6. Costurile asociate cu instalarea și livrarea bunurilor nu sunt incluse în prețul de cumpărare, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze aceste servicii cumpărătorului.

Achiziționarea dreptului de proprietate și transferul riscului de deteriorare a bunurilor

7.1. Prin preluarea bunurilor la locul convenit, proprietatea asupra bunurilor îi revine cumpărătorului. Un cumpărător care nu îndeplinește definiția unui consumator prevăzută la alin. § 2 lit. a) din lege, dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului integral de achiziție pentru bunuri.

7.2. Riscul de deteriorare a bunurilor trece către cumpărător în momentul în care cumpărătorul sau un terț autorizat de cumpărător preia bunurile de la vânzător sau reprezentantul său autorizat să livreze bunurile sau dacă nu o face în timp , în momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să dispună de bunuri și cumpărătorul nu va prelua.

Procedura de reclamație (răspundere pentru defecte, garanție, reclamații)

8.1. Dacă este un defect al bunurilor care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul ca defectele să ii fie reparate gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate.

8.2. În loc să elimine defectul, cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor sau, în cazul în care defectul se referă doar la o parte din bunuri, înlocuirea piesei, în cazul în care vânzătorul nu suportă costuri disproporționate din cauza prețului bunurilor sau severitatea defectului.

8.3. În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna bunurile defecte cu altele perfecte, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

8.4. În cazul unui defect al bunurilor care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea bunurilor în mod corespunzător ca un lucru fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul defectelor remediabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător bunurile din cauza reapariției defectului după reparare sau pentru un număr mai mare de defecte.

8.5. În cazul altor defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul bunurilor.

8.6. Vânzătorul a instruit cumpărătorul despre drepturile sale, care decurg din stat. § 622 din Codul civil (punctele 8.1. Până la 8.3. Din aceste condiții comerciale și de reclamație) și drepturile care decurg din prevederile art. § 623 din Codul civil (punctele 8.4. Până la 8.5. Dintre aceste condiții comerciale și de reclamație) prin plasarea acestor condiții comerciale și de reclamație pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut ocazia să le citească la timp înainte de a trimite comanda.

8.7. Vânzătorul este responsabil pentru defectele bunurilor în conformitate cu reglementările aplicabile din Republica Slovacă, iar cumpărătorul este obligat să depună o plângere la vânzător sau la o persoană desemnată. Informațiile despre persoanele desemnate și punctele de service pentru service în garanție și post-garanție sunt furnizate pe spatele cardului de garanție sau vor fi furnizate de vânzător cumpărătorului la cerere prin telefon sau e-mail.

8.8. Tratarea reclamațiilor este reglementată de procedura de reclamație valabilă a vânzătorului, adică art. 8 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații. Cumpărătorul a fost familiarizat în mod corespunzător cu procedura de reclamație și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de revendicare a bunurilor, inclusiv informații despre locul în care poate fi făcută reclamația și despre efectuarea reparațiilor în garanție în conformitate cu art. § 18 alin. 1 din Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la infracțiunile modificate (denumite în continuare „Legea”) în perioada anterioară încheierii contractului de cumpărare prin plasarea acestor condiții de afaceri și reclamații pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea să le citească înainte de a trimite ordinea.

8.9. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de cumpărător de la vânzător sub formă de comerț electronic de pe site-ul web al vânzătorului electronic.

8.10. În perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul de a pretinde de la vânzător răspunderea pentru defectele bunurilor achiziționate de la vânzător pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul este responsabil.

8.11. În cazul în care bunurile prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație la sediul vânzătorului în conformitate cu art. § 18 alin. 2 din lege prin livrarea bunurilor la sediul vânzătorului și livrarea către vânzător a unei declarații a voinței cumpărătorului de a-și exercita dreptul în conformitate cu punctele 8.1. la 8,5. a acestor termenii și condiții și de reclamație (denumite în continuare „Notificare de reclamație”), de ex. sub forma unui formular de reclamație completat, care se află pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului. Vânzătorul recomandă asigurarea bunurilor atunci când sunt trimise pentru o reclamație. Vânzătorul nu acceptă livrare ramburs. Cumpărătorul este obligat să precizeze cu adevărat toate informațiile solicitate în Avizul de reclamație, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului bunurilor; cumpărătorul va preciza, de asemenea, care dintre drepturile sale care decurg din secțiunile 622 și 633 din Codul civil. Cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație la o persoană autorizată de producătorul bunurilor pentru a efectua reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este dată pe cardul de garanție sau vânzătorul o va trimite cumpărătorului la cererea acestuia.

8.12. Procedura de reclamație privind bunurile care pot fi livrate vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite cumulativ toate următoarele condiții:

8.12.1. livrarea Avizului de reclamație către Vânzător,

8.12.2. livrarea bunurilor revendicate de la cumpărător către vânzător sau către o persoană desemnată,

8.12.3. livrarea codurilor de acces, parole etc. bunurilor reclamate către vânzător, dacă aceste date sunt necesare pentru tratarea corectă a reclamației;

8.13. În cazul în care obiectul reclamației este bunuri care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt instalate permanent, cumpărătorul este obligat să ofere toată cooperarea necesară pentru a inspecta bunurile revendicate de către vânzător sau de către un terț desemnat pe lângă îndeplinirea condițiilor la punctele 8.12 .1a .3 vânzător. Procedura de reclamație privind bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt instalate permanent începe în ziua în care inspecția bunurilor a fost efectuată în conformitate cu prima teză. Cu toate acestea, în cazul în care Vânzătorul sau un terț desemnat de acesta, în ciuda cooperării necesare oferite de Cumpărător, nu asigură inspecția într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la livrarea Notificării către Vânzător, procedura de reclamație începe în ziua livrării Notificării către Vânzător.

8.14. Vânzătorul sau persoana desemnată va elibera cumpărătorului o confirmare a cererii pentru bunuri într-o formă adecvată aleasă de vânzător, de ex. sub forma unui e-mail sau în scris, în care este obligat să indice cu precizie defectele reclamate ale bunurilor și să informeze încă o dată consumatorul despre drepturile sale în conformitate cu punctul 8.1. la 8.3. aceste condiții comerciale și de reclamație (dispozițiile articolului 622 din Codul civil) și drepturile care decurg din punctul 8.4. la 8,5. a acestor condiții comerciale și de reclamație (dispozițiile articolului 623 din Codul civil). În cazul în care reclamația se face prin intermediul unei comunicări la distanță, vânzătorul este obligat să transmită imediat confirmarea reclamației către cumpărător; dacă nu este posibilă livrarea confirmării imediat, aceasta trebuie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada plângerii; Confirmarea cererii nu trebuie să fie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi cererea în alt mod.

8.15. Cumpărătorul are dreptul să decidă care dintre drepturile sale în conformitate cu art. § 622 și alin. Se aplică § 623 din Codul civil și, în același timp, este obligat să transmită imediat vânzătorului informații despre decizia sa. Pe baza deciziei cumpărătorului, care dintre drepturile sale în conformitate cu art. § 622 și alin. § 623 din Codul civil se aplică de către vânzător sau o persoană desemnată obligată să stabilească metoda de soluționare a reclamației în conformitate cu prevederile art. § 2 lit. m) din lege imediat, în cazuri mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor în termen de cel mult 30 de zile de la data procedura de plângere. După stabilirea metodei de soluționare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată se va ocupa imediat de reclamație, în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, soluționarea reclamație nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data plângerii. După expirarea termenului de tratare a reclamației în zadar, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi.

8.16. În cazul în care cumpărătorul a depus o cerere pentru bunuri în primele 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare, vânzătorul poate soluționa cererea numai pe baza unui aviz de expertiză sau a unei opinii emise de o persoană autorizată, notificată sau acreditată sau opinia unei persoane desemnate (denumită în continuare „evaluarea profesională a bunurilor”). Indiferent de rezultatul evaluării profesionale, vânzătorul nu poate solicita cumpărătorului să plătească costurile evaluării profesionale a bunurilor sau alte costuri legate de evaluarea profesională a bunurilor.

8.17. În cazul în care cumpărătorul a depus o reclamație privind produsul la 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare și vânzătorul a respins-o, persoana care a tratat reclamația este obligată să precizeze în documentul de tratare a reclamațiilor căruia cumpărătorul îi poate trimite bunurile pentru evaluare profesională . În cazul în care cumpărătorul trimite bunurile pentru evaluarea profesională către persoana desemnată specificată în documentul privind gestionarea reclamației, costurile evaluării profesionale a bunurilot, precum și toate celelalte costuri aferente suportate în mod intenționat vor fi suportate de vânzător, indiferent de a rezultatului evaluării experților. În cazul în care cumpărătorul dovedește prin evaluare profesională responsabilitatea vânzătorului pentru defectul pretins al bunului, el poate depune din nou reclamație; perioada de garanție nu expiră în timpul evaluării profesionale a bunurilor. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului în termen de 14 zile de la data depunerii reclamației, toate costurile suportate pentru evaluarea profesională a bunurilor, precum și toate costurile aferente. O cerere retrimisă nu poate fi respinsă.

8.18. Garanția nu acoperă defectele de care cumpărătorul a fost informat de către vânzător la momentul încheierii contractului sau despre care, având în vedere circumstanțele în care a fost încheiat contractul de cumpărare, trebuie să fi știut.

8.19. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri perfecte cu aceiași parametri tehnici sau mai buni, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

8.20. Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele bunurilor:

8.20.1. dacă cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul privind răspunderea vânzătorului pentru un defect al bunurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a bunurilor,

8.20.2. dacă defectul bunurilor este o deteriorare mecanică a bunului cauzată de cumpărător,

8.20.3. dacă defectul bunului reduce capacitatea bateriei,

8.20.4. dacă defectul bunului a fost cauzat de utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund în intensitatea, umiditatea, influențele chimice și mecanice ale acestora cu mediul natural al bunului,

8.20.5. dacă defectul bunului a fost cauzat de manipularea necorespunzătoare, service sau neglijarea îngrijirii bunurilor,

8.20.6. dacă defectul bunului a fost cauzat de deteriorarea bunului prin încărcarea sau utilizarea excesivă, încălcând condițiile specificate în documentație sau principiile generale de utilizare normală a bunului,

8.20.7. dacă defectul bunului a fost cauzat de deteriorarea bunului de evenimente inevitabile și / sau imprevizibile,

8.20.8. dacă defectul bunului a fost cauzat de deteriorarea bunului prin distrugerea accidentală și deteriorarea accidentală,

8.20.9. dacă defectul bunului a fost cauzat de o intervenție neprofesionistă, daune cauzate de apă, foc, electricitate statică sau atmosferică sau alte forțe majore,

8.20.10. dacă defectul bunurilor a fost cauzat de o interferență cu bunurile de către o persoană neautorizată,

8.20.11. dacă expedierea nu este completă, resp. în cazul unui defect evident pe care cumpărătorul l-ar fi putut găsi prin inspectarea coletului la livrarea bunurilor și care, fără întârziere nejustificată, nu a notificat reprezentantul vânzătorului în conformitate cu punctul 5.9 din aceste reclamații și condiții reclamații ulterioare de acest fel vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că bunurile în momentul primirii au avut aceste defecte

8.21. Vânzătorul este obligat să trateze reclamația și să înceteze procedura de reclamație într-unul din următoarele moduri:

8.21.1. prin predarea bunurilor reparate,

8.21.2. schimb de bunuri,

8.21.3. prin returnarea prețului de achiziție al bunurilor,

8.21.4. plătind o reducere rezonabilă la prețul bunurilor,

8.21.5. o invitație scrisă pentru a prelua performanța specificată de către vânzător,

8.21.6. prin refuzul justificat al cererii de garanție a bunurilor.

8.22. Vânzătorul este obligat să stabilească metoda de gestionare a reclamației și despre rezolvarea reclamației emite cumpărătorului un document scris nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației preson, prin furnizorul de servicii poștale sau de curierat sau de livrare.

8.23. Vânzătorul va informa cumpărătorul despre rezultatul gestionării reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație prin telefon sau e-mail și, în același timp, va fi împreună cu bunurile, resp. dovada gestionării reclamațiilor livrată prin e-mail.

8.24. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data livrării bunurilor, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice.

8.25. În cazul bunurilor noi, 12 luni (bunurile noi sunt bunuri utilizate care au trecut ulterior inspecția experților noștri și care sunt marcate ca atare);

8.26. În cazul bunurilor utilizate timp de 12 luni (bunuri uzate înseamnă bunuri marcate ca atare care sunt utilizate sau reparate fără defecte, în timp ce integralitatea ambalajului nu împiedică utilizarea completă a produsului).

În cazul în care cumpărătorul este un antreprenor (persoană juridică), părțile în conformitate cu § 429 alin. 2 codului comercial a convenit asupra unei perioade de garanție de maximum 12 luni.

8.27. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care cumpărătorul nu a putut utiliza bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.

8.28. În cazul unui schimb de bunuri cu unul nou, cumpărătorul va primi un document care să precizeze informații despre schimbul de bunuri, iar orice alte reclamații sunt aplicate pe baza contractului de cumpărare și a acestui document de reclamație. În cazul schimbului de bunuri cu bunuri noi, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea bunurilor noi, dar numai pentru bunurile noi.

8.29. În ceea ce privește un defect reparabil, reclamația va fi soluționată în funcție de decizia cumpărătorului conform punctului 8.15. aceste termenii și condiții după cum urmează:

8.30. vânzătorul asigură eliminarea defectului sau

8.31. vânzătorul înlocuiește bunurile defecte.

8.32. În cazul unui defect remediabil, cumpărătorul nu va stabili imediat, în conformitate cu punctul 8.15. din aceste reclamații și condițiile, modul în care ar trebui tratată reclamația, vânzătorul va gestiona reclamația prin eliminarea defectului.

8.33. În cazul unui defect care nu poate fi remediat, sau a unui alt defect reparabil în mod repetat, sau a unui număr de defecte remediabile diferite care împiedică utilizarea bunurilor în mod corespunzător ca și fără un defect, vânzătorul lua decizia în funcție de decizia cumpărătorului în temeiul acestor reclamații. reclamații privind termenii și condiții comerciale în felul următor:

8.33.1. prin schimbul de bunuri cu alte bunuri funcționale cu aceiași parametri tehnici sau mai buni sau

8.33.2. în cazul în care vânzătorul nu poate schimba bunurile cu altul, acesta va soluționa reclamația rambursând prețul de achiziție pentru bunuri.

8.34. Tratarea reclamațiilor se aplică numai defectelor enumerate în Avizul de reclamație și în confirmarea revendicării bunului conform punctului 8.14. acestor termenii și condiții.

8.35. În scopul unei reclamații, apariția unui defect remediabil de mai mult de două ori este considerată a fi un defect reparabil recurent de mai multe ori.

8.36. În scopul unei plângeri, apariția a mai mult de trei defecte remediabile în același timp este considerată a fi un număr mai mare de defecte remediabile diferite.

8.37. Dreptul cumpărătorului de a depune o cerere pentru o defecțiune a bunurilor este după ce acesta și-a exercitat dreptul și i-a cerut vânzătorului să înlăture defectul bunurilor conform punctului 8.1. dintre aceste termeniiși condiții și indiferent de rezultatul reclamației, re-aplicarea reclamației pentru același defect unic (nu un defect de același fel) va fi respinsă.

8.38. Prevederile art. 8 dintre aceste termenii și condiții nu se aplică în mod explicit entităților care nu îndeplinesc definiția consumatorului prevăzută la art. § 2 lit. a) din lege.

8.39. Perioada de garanție expiră dacă:

8.39.1. clientul nu are un card de garanție sau o dovadă a plății sau alt document care dovedește achiziționarea de bunuri

Datele cu caracter personal și protecția acestora

9.1. Părțile contractante au convenit că cumpărătorul dacă este persoana fisică în scopul rezolvării și  livrări corespunzătoare a comenzi este obligat să notifice vânzătorului în ordinea nume și prenumele său, ași domiciliui permanent, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.

9.2. Părțile contractante au convenit că cumpărătorul dacă este persoana juridică în scopul rezolvării și  livrări corespunzătoare a comenzi este obligat să notifice vânzătorului numele său comercial, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, CUI, numărul TVA (VIES) (dacă este atribuit), numărul de telefon,adresa de e-mail.

9.3. Un cumpărător care a înregistrat în magazin online poate verifica și modifica datele cu caracter personal furnizate în orice moment, precum și anularea înregistrării dupa logare la site-ul de comerț electronic a vânzătorului în secțiunea „profilul utilizatorului“.

9.4. Vânzătorul notifică cumpărătorului că, în conformitate cu art. 6 (1) (a) (b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor), denumit în continuare „Regulamentul”), vânzătorul în calitate de operator de sistem de informații va prelucra datele personale ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără consimțământul său ca persoană vizată, în calitate de cumpărător prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată de vânzător pentru executarea contractului de cumpărare în care cumpărătorul acționează ca una dintre părți.

9.5. În conformitate cu art. 6 alin. 1 scrisoare f) Vânzătorul poate dispune livrarea bunurilor comandate, resp. servicii către cumpărător, pe baza unui interes legitim de a prelucra datele personale ale cumpărătorului și în scopul marketingului direct și de a trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite, resp. . Servicii.

9.6. Vânzătorul se angajează să manipuleze și să elimine datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale valabile din Republica Slovacă.

9.7. Vânzătorul declară că, în conformitate cu art. 5 (1) (a) a) un písm. b) din Regulament, datele personale ale cumpărătorului vor fi obținute exclusiv în scopul menționat în aceste tremenii și condiții și de reclamație.

9.8. Vânzătorul declară că, în alte scopuri decât cele menționate în acești termeni și condiții și reclamații, va obține întotdeauna datele personale ale Cumpărătorului separat pe o bază legală adecvată și, în același timp, se va asigura că aceste date personale vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-un mod adecvat scopului pentru care au fost colectate și nu le va asocia cu datele personale obținute în alt scop sau în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare.

9.9. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul va fi rugat să confirme bifând caseta înainte de a trimite comanda că vânzătorul l-a notificat într-un mod suficient, ușor de înțeles și de neînlocuit: datele sale de identificare, care sunt enumerate la art. 1. din aceste condiții de afaceri și reclamații care dovedesc identitatea vânzătorului, datele de contact ale vânzătorului, resp. persoana responsabilă a vânzătorului, scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea contractului de cumpărare între vânzător și cumpărător și baza legală a prelucrării datelor cu caracter personal, că datele personale sunt solicitate în scopul încheierii contractului de cumpărare și pentru  livrarea comenzii. 6 (1) (a) f) că interesul legitim pe care îl urmărește vânzătorul este marketingul direct, datele de identificare ale unei terțe părți, care este compania care livrează bunurile comandate cumpărătorului, respectiv. date de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari de date cu caracter personal, dacă este cazul, perioada de păstrare a datelor cu caracter personal, resp. criterii pentru determinarea acestuia,

9.10. Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod care să nu contrazică Regulamentul sau alte reglementări legale în general obligatorii și nici nu le va eluda.

9.11. În conformitate cu Regulamentul, Vânzătorul furnizează Cumpărătorului ale cărui date le prelucrează cu următoarele informații: identitatea și datele de contact ale Vânzătorului și, după caz, reprezentantului Vânzătorului, datele de contact ale oricărei persoane responsabile, scopurile prelucrării pentru care datele cu caracter personal sunt destinate, iar baza legală prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 scrisoare (f) interesele legitime urmărite de vânzător sau de o terță parte, gama de destinatari sau categoriile de destinatari de date cu caracter personal, acolo unde există, dacă este relevant, informații despre care vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională ; resp. criteriile pentru determinarea acestuia, informații privind existența dreptului de a solicita vânzătorului acces la datele sale personale și dreptul de a corecta sau șterge sau restricționa prelucrarea sau dreptul de a obiecta la prelucrare, precum și dreptul la portabilitatea datelor, dreptul să reclamați autoritatea de supraveghere, informații

Retragerea din contractul de cumpărare

10.1. În cazul în care vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare din cauza vânzării stocului, a indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri convenit în contractul de cumpărare a întrerupt producția sau a făcut modificări majore care l-au împiedicat de la îndeplinirea obligațiilor din motive de forță majoră sau dacă, chiar și cu toate eforturile care i se pot solicita în mod rezonabil, nu poate livra bunurile către client în perioada specificată în acești termeni și condiții sau la prețul specificat în comandă, vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul și în același timp este obligat să ofere cumpărătorului o performanță înlocuitoare sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare (anula comanda). În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare din motivele enunțate în acest punct al acestor reclamații și condiții comerciale, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului plata în avans pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la notificare. de retragere prin transfer în contul desemnat de cumpărător.

10.2. Cumpărătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare fără a oferi un motiv în conformitate cu art. § 7 și următoarele. Actul nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță”) în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, resp. de la data încheierii contractului de furnizare a serviciului sau a contractului de furnizare a conținutului electronic care nu a fost livrat pe un suport tangibil, în cazul în care vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile de informare în temeiul art. § 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.3. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul să despacheteze și să testeze bunurile într-un mod similar achiziției obișnuite într-un magazin clasic „fizic”, în măsura necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor.

10.4. Perioada de retragere din contract începe în ziua în care cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă

10.5. bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, din ziua preluării bunurilor care au fost livrate ultima dată,

10.6. livrează bunurile constând din mai multe părți sau piese, din ziua preluării ultimei părți sau a ultimei piese,

10.7. pe baza contractului, bunurile sunt livrate în mod repetat pe o perioadă determinată, din ziua preluării primei bunuri livrate.

10.8. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri chiar înainte de începerea perioadei de retragere din contract.

10.9. Retragerea din contract trebuie făcută de cumpărător în scris, într-un mod care să nu ridice îndoieli cu privire la faptul că retragerea a avut loc sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil sau utilizând formularul care formează anexa nr. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații. Perioada de retragere din contract este considerată a fi menținută în cazul în care notificarea de retragere din contract a fost trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei prevăzute la art. § 7 alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.10. Retragerea din contractul de cumpărare conform punctului anterior al acetor termenii și condiții și de reclamație trebuie să conțină informațiile solicitate sub forma retragerii din contractul de cumpărare, care formează Anexa nr. 1 din aceste termenii și condiții și reclamații, în special identificarea cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a bunurilor, modul în care vânzătorul trebuie să returneze performanța deja primită, în special numărul contului și / sau adresa poștală a cumpărătorului.

10.11. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract suplimentar legat de contractul de cumpărare din care s-a retras cumpărătorul este, de asemenea, anulat de la început. Nu este posibil să solicită cumpărătorului costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția plății costurilor și plăților specificate la art. § 9 alin. 3, alin. § 10 alin. 3 și 5 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță și prețurile pentru un serviciu, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și furnizarea completă a serviciului a avut loc.

10.12. Cumpărătorul este obligat fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contractul de cumpărare să trimită bunurile înapoi la adresa sediului social al operatorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzătorul să preia bunurilor. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta. Limita de timp în conformitate cu prima teză a acestui punct din acești termeni și condiții de afaceri și reclamație este considerată a fi respectată dacă bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului.

10.13. Cumpărătorul este obligat să livreze vânzătorului bunuri complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorată, de preferință în ambalajul original și neutilizat.

10.14. Se recomandă asigurarea bunurilor. Vânzătorul nu acceptă ramburs. Vânzătorul este obligat fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la data livrării avizului de retragere din contract să restituie cumpărătorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului de cumpărare inclusiv în legătură cu transportul, livrarea și poșta și alte costuri și taxe. Vânzătorul nu este obligat să restituie plățile către cumpărător în conformitate cu acest punct al acestor termeni și condiții înainte de livrarea bunurilor sau până când cumpărătorul dovedește returnarea bunurilor către vânzător, cu excepția cazului în care vânzătorul sugerează că va ridica bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta.

10.15. Cumpărătorul suportă costul returnării bunurilor către vânzător sau către o persoană autorizată de vânzător să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul a fost de acord să le suporte el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit obligația prevăzută la § 3 alin. 1 scrisoare i) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.16. Cumpărătorul este responsabil numai pentru reducerea valorii bunurilor, care a apărut ca urmare a unui astfel de tratament al bunurilor, care depășește tratamentul necesar pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor în cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu § 3 alin. 1 litera h) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.17. Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului prețul de achiziție pentru bunuri în același mod ca și cumpărătorul utilizat la plata sa, cu excepția cazului în care este de acord cu cumpărătorul cu privire la o altă metodă de rambursare fără o plată suplimentară către cumpărător în acest sens.

10.18. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri utilizate, deteriorate sau incomplete, cumpărătorul se obligă să plătească vânzătorului:

10.19. valoarea cu care a fost redusă valoarea bunurilor în conformitate cu art. § 457 din Codul civil în cuantumul efectiv

10.20. costurile suportate de vânzător în legătură cu repararea bunurilor și restabilirea lor la starea inițială calculată în conformitate cu lista de prețuri pentru serviciul post-garanție al bunurilor.

10.21. În conformitate cu acest punct al reclamației și condițiile comerciale, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului o compensație în cuantumul diferenței dintre prețul de achiziție al bunurilor și valoarea bunurilor în momentul retragerii din contractul de cumpărare.

10.22. În conformitate cu alin. § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este:

10.23. vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor specifice ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate în mod special unui consumator,

10.24. vânzarea de bunuri închise într-un ambalaj de protecție care nu poate fi returnat din motive de sănătate sau igienă și al cărui ambalaj de protecție a fost rupt după livrare,

10.25. vânzarea de înregistrări de sunet, înregistrări video, înregistrări de sunet sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul a despachetat ambalajul respectiv,

10.26. furnizarea de conținut electronic, altul decât pe un suport tangibil, dacă furnizarea acestuia a început cu consimțământul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract.

10.27. furnizarea serviciului, dacă furnizarea serviciului a început cu consimțământul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acelui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract după finalizarea furnizarea serviciului și dacă a avut loc furnizarea integrală a serviciului,

10.28. Prevederile art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații nu se aplică în mod explicit entităților care nu îndeplinesc definiția consumatorului prevăzută la art. § 2 lit. a) din lege.

Dispoziții finale

11.1. În cazul în care contractul de cumpărare este încheiat în scris, orice modificare trebuie făcută în scris.

11.2. Părțile contractante au convenit că comunicarea dintre ele va avea loc sub formă de mesaje e-mail.

11.3. Prevederile relevante din Codul civil, Legea, Legea nr. 22/2004 Coll. privind comerțul electronic și modificările la Legea nr. 128/2002 Col. privind controlul de stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și modificările aduse anumitor legi modificate prin Legea nr. 284/2002 Coll. cu modificările și Actul nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în ceea ce privește vânzarea la distanță.

11.4. Dacă consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a tratat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, el are posibilitatea să se adreseze vânzătorului pentru reparare. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la cererea de despăgubire sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii sale, consumatorul are dreptul să depună o cerere pentru a iniția o soluție alternativă la disputa sa în conformitate cu dispozițiile § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. cu privire la soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu modificările aduse anumitor legi.

11.5. Subiectul relevant pentru soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor cu vânzătorul iFix sro, cu sediul social la Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, este Inspecția Comercială Slovacă Bajkalská 21 / A, Caseta poștală nr. 29, 827 99 Bratislava, www.soi .sk sau altă entitate juridică autorizată relevantă. o persoană înscrisă pe lista entităților ADR menținute de Ministerul Economiei din Republica Slovacă (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre aceste entități SAL să apeleze.

11.6. Consumatorul poate utiliza platforma de soluționare a litigiilor online disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a prezenta o propunere alternativă de soluționare a litigiilor.

11.7. Aceste condiții comerciale și de reclamație intră în vigoare împotriva cumpărătorului prin încheierea unui contract de cumpărare.

11.8. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul va fi rugat să confirme bifând căsuța că a citit aceste termenii și condiții și de  reclamație, le-a citit, le înțelege conținutul și este de acord cu acestea.

 

Ultima actualizare 13.02.2024

Trecând pe verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii